Ταυγετος

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Συνδυασμος φυσικων φαινομενων


 04/2011



Εκεινο το βραδυ στον Βορρα αστραφτε.Στην Ανατολη φαινοταν ενα σημειο του συμπαντος και στην Δυση η πανσεληνος.Εβρεχε και ακουγοταν το ποταμι(Κνακιωνας).Εκει καταλαβαινα οτι η ταπεινοτητα ειναι μεγιστη αρετη.Ξεχνας οτι χρειαζεται να κυριαρχεις οταν δεν εισαι στο συστημα.Ετσι σεβεσαι την Μητερα φυση γιατι ισσοροπεις μαζι της.Τοτε μονο πραγματικα αισθανεσαι και εισαι δυνατος.Δυστυχως αυτο το ζεις μονο οταν εισαι στην φυση.Αυτη την πραγματικοτητα θελω να ζω γιατι εδω η ψυχη μου και το σωμα μου αργοπεθαινουν απο τα δηλητηρια που τα ποτιζουν (Τροφες οξυγονο νερο ανχος).Εκει ας θελησουν καποιοι να  μου κανουν κατι παρομοιο και θα δουν οτι η δυναμη μου μπορει να σκοτωσει υπερασπιζομενη την αξιοπρεπεια μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου