Ταυγετος

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

                                                                  24/03/2007

Στον κοσμο του συναισθηματος και της λογικης  αναζητω τα  ορια  που αγγιζουν τον σκοπο της ζωης .Βυθιζομαι και αναδειομαι σαν ξεχασμενο πεπρωμενο χωρισμενο απο την μοιρα.Κοιταω ψηλα και φανταζομαι να πραγματοποιηθουν τα ονειρα μου.Κοιταω χαμηλα και αναζητω δικαιωση για οσα βελη αδικα σχισαν το εγω μου.Ακροβατω σε ορατα και μη ορατα σχοινια και μια απειλητικη παρουσια προσπαθει να δημηγιουργησει ψευδαισθησεις.Χανομαι στο φως κεριων σαν αφορμη που αφησε την αιτια στην πραγματικοτητα και για λιγο και επελεξε να ταξιδεψει μακρυα.Κανω υπομονη και εχω ξεχασει ποτε εσπασε αυτο το οριο.Ψαχνω σε γυναικειες μορφες των ερωτα σαν πλατανι που εχει αναγκη το  νερο.Σκεφτομαι και ορισμενες φορες αντικρυζω διπλα μου την μοναξια και την σιωπη....Ειμαι εδω και η αναζητηση μου θα συνεχιστει....Καποια στιγμη θα εχω ισσοροπησει.Αν δεν τα καταφερω θα χω προσπαθησει....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου